Oktatóink

Szakemberek, a való életből

Előadóink egytől egyig olyan szakemberek, akik a mindennapokban a saját szakterületükön végeznek aktív tevékenységet, így nem csupán egy elméleti tudással rendelkeznek, hanem valódi, hasznosítható eszközöket mutatnak be a hallgatóknak.

A legtöbbjük saját vállalkozásában, vagy startup projektjén dolgozik, így naprakész információval és rengeteg tapasztalattal rendelkezik a cégépítés terén, valamint a hozzá tartozó online marketing stratégiák alkalmazásában.

Perényi András
Perényi András
Proda

Perényi András

Ötletember, sorozat vállalkozó, online marketing és kreatív stratéga, hobbi chéf. Jelenleg eCommerce vállalkozásokat fejleszt, a Proda.hu, valamint a Designrs.co projekteken dolgozik. Ezt megelőzően a tech startupok világával ismerkedett, két évig egy digitális útikönyv applikáció motor, az iLandGuide beindításán dolgozott. Korábban az Insomnia Reklámügynökség alapító tulajdonosa és kreatívigazgatója volt, ahonnan 2009 -ben exitelt. Ügynökségi pályafutása alatt számtalan reklám ötletgazdája volt, 2007-ben megynyerte az Effie reklámhatékonysági verseny arany és platina fődíját. A szakmáról – elmondása szerint – a legtöbbet a saját bőrén tanult, marketing-kommunikációs tudását a Budapesti Kommunikációs Főiskolán, valamint a Central European University kreatív szemináriumain szerezte.

Klausz Melinda
Klausz Melinda
Közösségi-Média.com

Klausz Melinda

A Pannon Egyetem Felsőoktatási Minőségi Díjjal kitüntetett Gazdaságtudományi Karának marketingvezetője volt 5 éven keresztül, a közösségi média marketinggel is itt ismerkedett meg. Nagyvállalatok, KKV-k és civil szervezetek számára közösségi média tréningeket tart, közösségi média platformokat, eseményeket menedzsel és Facebook alkalmazásokat fejleszt. 10 éven keresztül PR-ral és újságírással is foglalkozott, legmagasabb elismerése a BBC Rádió riporterversenyének 2. helyezése volt. Első közösségi médiáról szóló könyve 2010-ben jelent meg Facebook, Youtube, Wikipedia és társaik címmel, amely két kiadást is megélt (harmadikat most készíti elő). Azóta 5, a közösségi média célterületeivel foglalkozó könyve jelent meg, melyet több felsőoktatási intézményben mint kötelező irodalom használnak, de a NAIH könyvtárában is megtalálható. Kutatási területe is a közösségi média, ezen belül elsősorban zeneipar és a fesztiválok social media tevékenységével foglalkozik.

Papp Gábor
Papp Gábor
Growthery

Papp Gábor

Magyar, amerikai és holland iskolákban tanult, végzettségét tekintve közgazdász. Kilenc éve foglalkozik marketinggel és digitális üzletfejlesztéssel. Éveken keresztül dolgozott a European Entrepreneurship Foundationben, majd az iCatapultban. Imádja a digitális megoldásokat, munkája egyben a hobbija is. Online marketinggel foglalkozik, azon belül is főként keresőoptimalizálással és content marketinggel. Ügyfelei között vannak hazai és külföldi cégek (Silicon Valley, Boston, Brüsszel) is, sőt még New York Times Best Seller Author is. Szakmai online marketing blogját a thepitch.hu oldalon vezeti.